förhoppningar

Ja nu var ledigheten slut och vi är tillbaka på jobb, skola och dagis. Haft en bra sommar även om vädret hade kunnat bjuda till lite bättre. Dock måste jag erkänna att jag tycker att det är ganska skönt med lite struktur i vardagen. Och att det rullar in en stoora (nåja) kommunlöner igen! 

Har en hel del planer på G. Positiva planer. Roliga planer. Inget datum satt på nåt. Vissa saker bara i planeringsstadiet och vissa fortfarande i förhoppning även om det ser riktigt lovande ut! Det innebär mycket väntan och funderingar. Inte direkt en skrattmatch för en så impulsiv människa som jag. Åja.. den som väntar på nåt gott.. eller hur det nu var.



Mina smånissar som har övningskört båt Villis. 
Tur den inte går så fort. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback