Nya brillor!

 
Första paret. Pilotvarianten. Så långt utanför min box att det är inte klokt men ju mer jag har dom desto mer gillar jag dom! Grymt sköna dessutom!
 
 
Par nummer två. Svarta. Ganska mycket Åsa. Tyvärr känns dom inte riktigt bra. Ser inte riktigt okej i dom. Måste gå tillbaka och fråga om det är nåt som inte stämmer.
 
 
Sist ut. Solglasögonen! Frekkin love them! Bästa investeringen på länge! Grymt sköna! Nu längtar jag bara tills det ska bli vår så jag får börja använda dom!
 
Totalt 2500:- för alla tre paren på smarteyes.

Kommentarer
Kicki säger:

Du var ju skitsnygg i pilotvarianten!! :)

Svar: Tack! Är som sagt ganska långt utanför min Box men jag gillar dom mer och mer!
Åsa

2013-11-01 | 18:46:47
Bloggadress: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback