Fantastiskt!

Idag har vi haft en helt fantastisk dag! Började med att Mia kom hit med sina kids och drack kaffe. Sen blev det bestämt att vi skulle fara med Vera och hennes barn på edda och bada. Barnen fick välja mellan leos eller edda. Packade ihop badkläder, barnen och pappersinsamlingen och begav oss mot stan. På vägen kom jag faktiskt ihåg atklarlägga insamlingen på avsedd plats. Barnen skötte sig exemplariskt så när som ett litet syskonbråk i bilen. 
 
Efter badet skyndade vi oss hem. Jag hann på 11 minuter steka fyra hamburgare, värma fyra bröd, duka till barnen, äta en halv filtallrik och byta om innan Anette hämtade upp mig för att fara och testa corebal. Det var väl rätt okej men jag är inte alls tillräckligt stark i bålen än! Orkade inte riktigt hålla upp kroppen i vissa övningar och då gör det ont och jag blir feg. Måste jobba lite mer mage rygg innan jag ska köra det passet igen.
 
Det är sånna här dagar man kommer ihåg varför man skaffade fem barn! Älskade ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback