Träning

Blev inspirerad av Anettes inlägg om hemmaträning så nu när solsidan var slut så körde jag lite. Dock inte alla 8 övningar och "bara" 25 reps av varje. La istället till 25 reps från denna video.
 
Anettes pass:
 
50 burpees
50 Knäböj
50 Armhävningar
50 Saxhopp i plankan
50 Knäböjshopp
50 Knä till armbåge i plankan
50 Dips
50 Utfallssteg bakåt.
 
Mitt pass:
 
25 knäböj
25 armhävningar
25 saxhopp i plankan
25 knä till armbåge i plankan
25 utfall (framåt)
25 reps av videon jag länkade till. (Enkelt förklarat: luta överkroppen höger/vänster)
 
Tänker att jag ska öka på tills jag orkar 50 av varje utan problem.
 
Gillar att anettes blogg har blivit lite av en träningsblogg. Hon skriver så mycket kloka saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback