OMG

Har ju inte bloggat på evigheter och nu kommer jag till en helt ny sida. Shit vad blogg.se är omgjort! Hittar ju ingenting. Måste nog sätta mig ner och kika genom alla nyheter och se om nåt är bättre. Verkar som att man kan sätta flera kategorier på ett inlägg? Det har jag saknat.
 
Får se om det kommer några inlägg nu. En av anledningarna till att det inte blivit så många inlägg på senaste är detta oxå.
 
 
Våran odåga till son vid namn Anton tyckte att det var en bra idé att stoppa in en tom popkornpåse och sladden till min telefon i micron och starta. Det blixtrade bra och numer är jag en sladd kort. Den här bilden har jag skickat från mobilen på mailen till min egen mail så jag kan hämta den till datorn. Det är lite bökigt. När jag har fått tag i en sladd kommer det nog en bildbomb om jag ids. Ser nu att man kan ladda upp flera bilder samtidigt. Awsome!
 
Nu ska jag och min trasiga rygg äta lite glas och deppa över att finpojkarna ska till sin pappa imorrn. 
 
 
See ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback