plåster

Idag har Emma och Anette med barn varit hit. Nice att träffa Anette igen. Var ju ett tag sen då hennes kottar har varit sjuka. Vi käkade lunch och hade det allmänt trevligt.

Anton är tyvärr inte fräsch än.. han har fortfarande feber. Blir fasen deppad. Han är som ett plåster. Han ska ligga på en i soffan hela tiden. Går man i köket så kommer han gråtande och hämtar en och säger "bila". Tror han vill vila.



Han somnade tillslut i soffan så jag lyckades skrapa ihop en middag. Klyftpotatis, stekt älgkött, sås och sallad. Smakade helt okej kan jag meddela.

Nu har pappa och son gått och lagt sig och jag njuter av lite egentid utan ett barn liggandes på magen. Det som ligger i blir jag inte kvitt än på ett tag men han gör inte så mycket väsen av sig så det känns bara mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback