Trött kompis :)

Då pappan är i Piteå och hjälper farmor och B så är det bara jag och lillprinsen hemma. Började dagen med att fara på dagis. Han har nog längtat efter sina kompisar för han sprang in. Hann knappt ta av sig skorna. Sen en tur till barnmorskan för mamman. Allt såg bra ut men som vanligt måste jag äta mera järn.

Var till stan en sväng och hämtade hem bilen från verkstaden så morfar hämtade på dagis. Det hade tydligen varit en höjdare. Inte samma tråkiga mamma hela tiden. :)

Jag och min lillkompis skulle ha lite soffmys innan läggningen hade vi tänkt men när dom sa godnatt på playhouse disney kl sju så sa lilleman samma sak.



Nu sitter jag här alldeles allena med en snarkande myspropp.
Ganska mysigt det med även om jag saknar min stora myspropp.
Mina mittemellanmysproppar kommer imorrn och ska stanna hela påsklovet. Det känns helt underbart kan jag meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback