tufft nu

Jag kommer att ha träningsvärk imorrn. Vi har blivit ganska så klara med gymrummet nu så idag när liten sov så gjorde vi en premiärträning.
Jag är inte van att jobba med lösa vikter så det var en ny upplevelse plus att det är flera år sen jag körde styrke sist. Var innan jag flyttade från Malå. Alltså minst fyra-fem år sen.. :P



Peder kämpar på.



Har hunnit med att hälsa på Emelie och snyggat till lilleman oxå. Han satt så fint och stilla hela tiden. Tur min kamera bara tar stillbilder. ;)

Blev bjudna på middag av anette och rob idag så vi cyklade dit. Sen avslutade jag kvällen med att gå en promenad med Vera. Kan ju då inte klaga på motionen idag.

Imorrn far jag till glommers igen så då blir det förmodligen tyst här några dagar igen.

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback