förändringarnas vindar blåser

Det är som sagt mycket som går i mitt huvud just nu. To do or not to do är frågorna. En av grejerna har varit jobbet. Det har nu löst sig. Jag ska sluta. Det är många olika orsaker som gör att jag inte kommer att vara kvar. Jag har jobbat ett halvår nu och det har för det mesta varit skitkul! Älskar att köra traktor och chefen är den bästa man kan tänka sig men det är så mycket runt omkring som inte har funkat för mig.
Tänker inte skriva ner alla olika saker men det jobbigaste för mig har varit att ligga borta. Ensam ute i skogen en hel vecka utan att träffa familjen passar inte riktigt mig. Jag saknar mig blå efter liten och min sociala ådra skriker efter sällskap. Förra veckan var lilleman sjuk och jag låg själv ute i skogen. Det var olidligt.

Den 16 sepember jobbar jag min sista dag. Sen lämnar jag över till vad jag hoppas är en ungkarl utan barn och utan sociala krav som vill ge 100% på jobbet. Det förtjänar Krister.



Detta lyckades jag med förra veckan. (Är dock inte därför jag ska sluta.. ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback