shoppingtur

Igår var vi på stor shoppingtur. Ligger efter på det mesta inom shoppingen känns det som.



Letade tunna shorts till Anton. Det enda som fanns var ett set från kapp ahl med blixten på tröjan. Jag är väl inte jättefashinerad av blixten men det fick gå.



Storkillarna fick kalsonger.



På åhlens blev det skedar och gafflar till anton. Även lite badskum och fingerfärg man kan måla i badet med.



Var ute efter en cykelhjälm till lilleman och vi hittade den perfekta på sportcity. Skitbra med skruvreglaget bak i nacken!



In action.



Även detta fick följa med hem från sportcity.



Har kolsvart i källartrappen så Peder har köpt lite attiraljer för att göra det lite ljusare.



Fler korgar från jysk. Älskar dessa korgar!



Kuddar, duk och ljuslyktor från indiska. Nu vill jag bara köpa nya överdrag till soffan så dom blir gråa!
Gardinerna är oxå nya. Från ikea. :)
Skulle vilja köpa nya blommor oxå ser jag.. :P

Mycket nöjd är jag med mina inköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback