Ikea!

Då Anettes ikeapolare fick lämna återbud pga av sjuk dotter så var jag ju tvungen att, som den goda vän jag är, följa min superkusse till haparanda.



Då vi var en timma tidiga så for vi över till TEX i finland och handlade lite. Kunde inte låta bli att handla en body och ett par byxor till barnens kommande kusin.



I halvtid gjorde vi ett besök i restaurangen. Jag som alltid har varit så nöjd med maten tyckte kycklingen var grymt torr. Tyvärr. Cheesecaken var däremot god som vanligt.



Då vi hade shoppat klart på ikea var vi in på lite olika affärer. På Ittala hittade Anette sin gelik.



Nöjda påväg hem igen.



Vi fick med oss en del saker faktiskt.



Sen vet jag inte om det var såhär Ikea hade tänkt det... tror inte det är meningen att man ska ta med sig hela prislappen hem.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback