Dag två på grillplatsen

Grymma öde vilken tid detta tar! Vi gick ut vid tio imorse och har varit ute till åtta ikväll med några uppehåll för mat.
Vi har krattat till så det blivit plant och jag har spenderat säkert tre fyra timmar med att rensa ogräs. Det är ju kanske inte det roligaste jag har gjort i mitt liv men..



Hamburgerlunch



Ids man inte hämta en stol funkar det ju att äta på gräset oxå. :)



Här lägger Peder och Anton plattor för brinnande livet.



Efter ett tag kom Mli, Krister, Linda och Vanessa hit. Vi skickade killarna att köpa mer markduk och plattor. Linda skickade vi in för att baka en paj medan jag och Mli la plattor. Jag blev lite mör efter många timmar på knä så Mli la plattor medan jag krattade ännu mer ogräs. Kommer att bli bra det här!

Imorrn kommer familjen Dus hit för att hjälpa oss.. Plus att vi får ett bonusbarn i form av Albin. Då ska hallonbuskarna ner i jorden igen och förhoppningsvis några mer plattor ska läggas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback