Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja! Jag fick äran att vara med när underbara lilla nessa föddes! En fantastisk upplevelse!

Har du några nyårslöften?

Nix. Föredrar att inte ha några. Ska väl försöka gå ner dom sista kilona och hålla det men det är inget nyårslöfte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp. Flera till och med. 

Vilka länder besökte du?

Gjorde inga större utsvävningar. Det längsta jag har rest i år är nog till norrbotten. :P

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Självklart den 20/1 när våran älskade lillkille föddes. Men även den 13 november när Nessa föddes.

Vad var din största framgång 2010?

Oj.. ja, det var ju en bra fråga. Största framgången måste nog vara att jag tillsammans med killarnas pappa har åstadkommit en sund och bra relation till varandra.

Största misstaget?

Jag har nog inte gjort nåt större misstag. Bara det vanliga att bränna vid såsen eller dom stuvade makaronerna men det känns som en fis i rymden.. :)

Bästa köpet?

Eh.. Ingen aning faktiskt.. Edit: Självklart Anette! Torktumlaren och tvättmaskinen var lätt bästa köpet! :D

Vad spenderade du mest pengar på?

Skulle gissa att grejer till lilleman ligger högt på den listan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många grejer! Men mest glad var jag nog över att Anton föddes till en frisk och fin liten krabat.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Gott nytt jul med Sean Banan... :S

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mucho gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag önskar att jag hade hälsat på barnen oftare när dom är i skolan.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit "skitmat" och snask...

Favoritprogram på TV?

Alla dokusåpor.. :P

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Familjen och vännerna kom hit och fikade.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Januari hade jag sjukt dålig "stil". Var gravid i sista månaden och hade bara gamla stora urtvättade kläder. Sen har jag kämpat att gå ner gravidkilona och allt eftersom kilona har ramlat av mig har "stilen" blivit bättre.

Hur tillbringade du julen?

Hemma hos mamma och pappa med föräldrar, sambo, lilleman, syskon och brors tjej.

Vad lärde Du dig under 2010?

Förmodligen en massa saker men inget konkret som jag kommer på nu..

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nä! Däremot har jag börjat tycka bättre om en person som vid vissa tillfällen tidigare, legat väldigt nära hat...

Den bästa nya personen du träffade?

Har inte träffat nån ny som passar in i kategorin "bästa". Men den sista jag lärde känna som jag inte träffat förr är Vera som jag inte känt förr och hon passar definitivt in i kategorin bästa.
Lärde även känna Emelie igen (i slutet av 2009) efter många års uppehåll vilket jag är väldigt glad för!

Kommentarer
Anette säger:

Visst va du med mattias i norge å fiskade?? å bästa köpet måste ju varit tumlaren :)

2011-01-01 | 22:43:47
Åsa säger:

Jaha.. snyggt det här inlägget blev då.. :P

2011-01-01 | 23:44:36
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback