mera köksfix

Nu är golvet inhandlat. Skönt. Nu måste det bara ligga i 48 timmar innan vi kan lägga in det. Sen får vi hoppas att jag vinner på en trisslott så jag kan beställa fondväggen. :)

När vi kom hem började jag och Mli med köksluckorna. Efter lite experimenterande och telefonsamtal till pappa så kom vi fram till att lacknafta är det bästa för att få bort limmet. Så ikväll har vi gnuggat, slipat, putsat och fejjat. Har målat första varvet på testluckan och slipat och målat ena sidan av köksstommen.

Undra om jag har tagit mig vatten över huvudet nu.. :D

Kommentarer
ullabritt säger:

Du har ju alltid pappa som backup:)

2011-01-24 | 21:18:15
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback