onsdag

Dag tusen med dålig rygg.. eller typ fem iaf. Men det är då bättre än det var tidigare iaf. Tack och lov! Dagen då. Ja, började med att efter lunchen var inmundigad la jag liten i vagnen och promenerade till momme. Bytte ett sovande barn mot deras bil och for till anette för en kopp zoegas. Ingen kaka. Bara ett äpple. *stolt*
Sen hem och koka köttsoppa. Har haft svärfar på besök men han var så hängig så han for rätt snabbt.

Eftersom jag har varit en gnutta bättre i ryggen idag så har jag tagit tag i köksluckorna igen. Men bara lite. Har rengjort en låda och en lucka sen skrek min rygg att jag skulle sluta. Ska måla det imorrn tänkte jag.

Åååhh!! Jag är så rastlös! Jag hatar att inte kunna göra nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback