Inskolning

Femte dagen Anton är på dagis nu. Det går så otroligt bra för han. Idag när jag gick vinkade han glatt och fortsatte leka. Medan han var och lekte på dagis fick jag utlopp för mitt sociala behov. Hann med en kopp kaffe hos Maria innan dagis och när jag lämnat blev det kaffe och en trevlig surrstund hos Vera. Hämtade en glad och nöjd son och stannade till hos Linda på vägen hem. Mera kaffe. Nu är vi hemma och anton äter korv, banan och festis till sent mellis. Snart kommer pappa hem och tar sonen så jag får fara på jobbet.

Idag har jag löst ett av tusen funderingar. Skönt!
Tvättat sofföverdraget och kört diskmaskinen. Säg att jag är duktig! ;)

Kommentarer
Anette säger:

bra jobbat! de e inte alla som orkar dricka 3 koppar kaffe på en förmiddag! De va bra kämpat! :P

2011-08-23 | 15:58:20
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Cissi säger:

Duktiga du!!! =)



Kul att det går så bra! Hoppas Neo också vinkar glatt och fortsätter leka då jag lämnar honom första gången... Håll tummarna!



Kraaaaaam

2011-08-23 | 19:16:59
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback