köksfix och utflykt

Började dagen med att cykla till pappa och mamma och hämta gångjärnen till luckorna. (Pappa har varit snäll och gjort en massa förarbete, därför är gångjärnen hos han). Sen stannade vi till hos familjen Jonsson på bäckmansgatan och fick kaffe. Gott kaffe idag!

Då liten skulle sova passade jag på att sno med mig Mli och fara på happy homes för att köpa färg och kolla tapeter till Antons rum. Kärleken har bestämt att innan jag börjar på nåt nytt projekt ska Antons rum vara klart! Med lister och allt! Han är hård min sambo.. :P Tack och lov hittade jag en tapet som faktiskt funkar så jag har beställt den. Kanske jag kan sätta upp den nästa helg om det är dåligt väder.

Köket börjar mer och mer likna nåt som kan kallas klart. Peder har satt alla luckor där jag har målat klart så bara jag får tummen ur och målar sista varvet på stommen så går resten sätta upp oxå.
Synd bara att när luckorna och stommarna blir så fina börjar ju kaklet se ut som bajs.. man ska aldrig börja peta...

Kommentarer
Emma säger:

Vad spännande måste nog bjuda in mig nån gång så jag får se hur allt blir!

Vad ska killen få för tapet då??

2011-05-01 | 18:45:57
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback