Dag 15 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 15 – Ett pinsamt ögonblick

Det pinsammaste ögonblicket i mitt vuxna liv står min kära farmor i huvudrollen för.
Det var en dag jag och Mli skulle skjutsa henne till vårdcentralen, där fick hon ett recept utskrivet som vi åkte ner på apoteket för att hämta ut. Inne på apoteket började hon kommentera han som stod och skulle betala. Hon sa nåt i stil med "varför tar han så lång tid på sig. Han ser ju inte så sjuk ut." Inte så att hon viskade heller. :P

När vi fått ut medecinen och gick ut i bilen så kom hon på att hon hade ju kvar urinprovet i handväskan. Plockar fram burken och öppnar den. Naturligtvis så spiller hon ju ut hälften på byxorna och resten kastar hon ut. Inte så farligt kanske... om det inte hade stått en bil bredvid med en karl i.. med öppen dörr. Hon kastar alltså ut kisset som skvittrar in i hans bil!! Därmed tror jag att jag ska avlida! Försöker krypa in under golvmattan i bilen....

I samma veva kommer en inte ont anande Mli ut från apoteket och undrar varför jag ser så konstig ut..
ja.. varför...

Det är minnen det....

Kommentarer
mamma säger:

Varför tror du att vi var så angelägna att du skulle få körkortet så fort som möjligt?;)

2011-04-25 | 20:19:16
Cissi säger:

Hahahahahahahahahahaha!! =)

2011-04-25 | 20:38:28
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Mli säger:

Ja shit de va PINSAMT! :D

2011-04-25 | 20:41:45
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
Anette säger:

Tjock å glad framför smal å sur any day ;)

2011-04-27 | 08:35:42
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback