Dag 11 – En vanlig dag hemma hos mig

Dag 11 – En vanlig dag hemma hos mig

Veckodag:
Jobbar, sover, jobbar, sover, äter, jobbar osv osv :)

Helgdag:
Oj.. det är olika. Stiger jag upp med Anton så är det morgon runt sextiden. Då går vi ner och byter blöja. Sen äter vi (mest lilleman) välling i soffan medan vi ser nyhetsmorgon eller nåt annat vuxet. Är grabbsen hemma så blir det barntv. Dom ser tv och leker med anton medan jag halvslumrar på soffan. Vid nio stiger den som fått sovmorgon upp. Då försöker vi oss på lite frukost. Tar det oftast ganska lugnt fram till lunch. Därifrån skiljer det nåt kollosalt. Anton sover medan vi andra gör... allt möjligt. Går ut och påtar ute, påtar inne, hälsar på nån (oftast momme), åker på Leos. Sällan är vi bara hemma och gör ingenting.

Kvällen spenderas ofta med vänner. Antingen här hemma eller hos någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback