vägning nummer två...

Idag är det söndag och således vägning. Alla har kämpat på bra och all har gått ner i vikt. Vissa mer och vissa mindre. Men dock ner och jag är stolt över alla!

Mitt resultat: Från 65,5 till 64,9. 0,6 kg och 0,9 %.

Eftersom vi är så många nu så tänkte jag att vi gör en prispall. (Enbart för att jag var topp tre.. hihi.. nädå. Blir samma nästa vecka.)

Grattis Annica!


Total ställning: (varje gubbe motsvarar en veckovinst)

Annica:
Åsa:
Anette:
Peder:
Mli:
Krister:

Bra kämpat allihopa!

Kommentarer
Mli säger:

Kul med en prispall :) Då kan jag länka till dig för varje gång jag kommit 2:a så folk ser att jag inte är bäst, men näst bäst :P

Jag kör vanliga listan :)

2010-11-29 | 01:30:41
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback