v & ms projekt

Jag hade nämt till Viktor att jag tänkte köpa en gåvagn till Anton. Då satt han sig ner och gjorde en ritning och sen ringde han morfar. -Morfar, jag har gjort en ny ritning! (Igår gjorde dom ett kugghjul med kuggstång efter hans ritning) Jag kommer till dig!

Sagt och gjort. Han tog sin ritning och begav sig med stolta steg mot sin älskade morfar. Ner i källaren och bygga och hem kom dom med denna.



Den blev lite lätt fram så vi skruvade på en hink och la dit min sparelefant. Anton sprang som en dåre och skrattade så han kiknade! Han älskar sin gåvagn!



Här har vi byggarna. Viktor ska bli snickare "som moffe" när han blir stor. ♥

Kommentarer
mormor säger:

Blir det inte någon lillasyster snart, som kan komma och sy med mormor?

2010-11-05 | 22:51:50
Cissi säger:

WOW vad händiga och snälla:)

2010-11-06 | 12:14:11
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback