pynt

Idag har det julpyntats här hemma. Har bytt gardiner På nedervåningen och satt upp lite julstjärnor och nån enstaka tomte. Mer än så kommer det nog inte att bli i vårat hus. Det räcker gott. Jag är nöjd. :)

Vid tio kom Anette och Oliver och hämtade mig och fjutton för en sväng på solbacken. Kastade lite skräp på tippen och kikade lite på affärerna där uppe. Nu är nyårsoutfiten avklarad. Nice! :)

Efter det kom Mli och Vanessa hit och åt lunch med oss. Dom blev även kvar till middag. Trevligt!

Nu har jag beställt julkorten och lite annat krimskrams och fått två paket på posten. Ett halsband till mig och julklappar till Viktor och Edvin. Alltid kul med paket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback