Lite av varje...

Ja, snart är det dags att julpynta. Började julstädningen igår. Har kvar vardagsrummet och Edvins rum. Annars är det ganska klart. Då är det bara att gräva fram lådorna med pynt. Det är så jäkla mycket jag skulle vilja köpa nytt i pyntväg men man måste ju tyvärr inse sina begränsningar.
På tal om pynt så ska jag, Emma och Emelie på JT´s ikväll. Är nåt mingel med glögg och sånt. Ska bli så kul att se vad dom fått in. Det finns så sjukt mycket fint där! Skulle vilja köpa nåt till Antons rum men.. man kanske skulle börja med att lägga pengarna på att få rummet klart. Peder målade taket igårkväll men färgen tog slut så det är bara att handla mer och börja om.. :(
Sen är det till att tapetsera. Vi har fått hem dom vita tapeterna så det är taket jag väntar på. :)

Snö har det kommit oxå. Alla i min omgivning tycker att jag är störd som gillar att skotta. (Möjligen inte min pappa) Men det blir ju som så fint när man har skottat. Fina raka linjer. Som skapande på nåt sätt... :P



Ser ni så vackert! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback