Länge sen...

Ja, nu är det länge sen jag fick ihop ett inlägg. Livet travar på i vanlig ordning. Jag har hunnit med att vara och hälsa på boysarna på skola/dagis så dom fick visa upp lillebror för sina vänner. Dom avgudar verkligen sin lillebror. Det är så skönt! Lilleman blev godkänd på läkarundersökningen igår och väger nu hela 5 pannor.. han äter, sover och skiter som hel karl.
Våran inneboende har flyttat ut... :'-(
Skotervädret har infunnit sig och Peder har varit ut idag med räsern. Får se om lilleman får sin premiärtur imorrn om vädret tillåter.
Ikväll ser jag lets dance i min ensamhet medan peder spelar dator. Lol heter visst det senaste spelet som fångat hans intresse.

See you soon

Kommentarer
Anette säger:

Åh varför ringde du inte, ja satt här i min ensamhet å såg samma program medans rob spelade ET.

2010-03-06 | 11:49:55
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Sockenvägens Söta säger:

Så härligt att storkillarna diggar lillebror, här har vi en Lura som gillar sin "bäääs" som hon kallar holger, dock är hon avis å lite sur mot oss... Men så länge hon är rädd om lillebror är det ju ingen fara :-) Kram kram!

2010-03-07 | 20:41:55
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback