då börjas det.. igen...

Ja, då var det dax igen.. att börja ta itu med alla gravidkilon. Jag har ju några att få bort.. :P Peder var ju sympatigravid så han har oxå några att jobba bort. Därför vägde och mätte vi oss förra söndagen. Jag kan ju säga att Peder har lyckats bättre än jag.. :( Men min diet har inkluderat pizza tre(!) gånger denna vecka och alldeles för mycket fika och godis medan Peder har varit ståndaktig och hållit sig till salladsbuffé och nötter. Vi har tillsammans gått ner 2,6 kilo denna vecka. Han 2,3 och jag tuffa 0,3.. :P

Bättre lycka nästa vecka. ♥

Kommentarer
Jenny säger:

Snyggt jobbat! Du ammar ju dessutom så han har ju lite försprång där, du måste ju äta rejält ;-)

Kram på er!

2010-03-15 | 08:41:26
Cissi säger:

Härligt =)

2010-03-15 | 09:34:10
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Anette säger:

jamen tänk på att du har säkert 1 kilo bröstmjölk att bära på, de e ju vikt som man inte kan räkna ju.. :)

2010-03-15 | 14:32:13
Sockenvägens Söta säger:

Själv vågar jag inte "banta" då jag ammar eftersom jag är rädd att tappa mjölken så jag får ta tag i skiten till hösten istället... :-/ Så fin lilleman blev i sina byxor! KRAM

2010-03-22 | 12:16:28
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback