bra och dåligt

BRA! Mina glasögon har tappat både fär och form och jag har varit lite besviken över det så igår var jag in till optikern och frågade om det fanns nåt att göra åt saken. Hon ställde om dom så nu passar dom fint igen och idag ringde hon från synsam och sa att hon hade pratat med leverantören. Diesel sa att bågen jag har var helt slut så jag får gå in till optikern och välja ett par nya. Och finns det inga som passar mina glas får jag nya helt gratis! Det känns riktigt nice! :)

DÅLIGT! Var med bilen på verkstan igår. Verkar som att vi kanske måste byta växellåda.. jätteroligt.. verkligen... :( Kommer att kosta allt mellan 10 000-90 000kr... :P


Kommentarer
ulrika säger:

Det är skönt, men bara när man får rotrycka någon annan;)

2010-07-17 | 18:41:56
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback