nyårsafton

Nyårsafton spenderade vi hos Anette, Rob å dusan. Temat var mjukis och avslappnat. Och mycket mat!



Förrätten bestod av soppa med morötter och räkost. Till det serverades det vitlöksbröd. Det var hur gott som helst!



Varmrätten var "Smördeginbakad file med mozzarella, file med bacon och soltorkad tomat, potatisgratäng, rödvinssås, beasås och sallad med fetaost." (snott rakt av från Anette)




Kladdkaka till efterrätt. Gott! Men det fick mig att börja må JÄTTEilla! Borde kanske inte ha tagit sista biten filé.. eller kanske skippat kladdkakan.. eller gett f-n i att vara så jäkla gravid.. =P

Blev inge godis för mig igår och knappt nåt för som andra heller tror jag och chipsen blev kvar i skafferiet så vi får återkomma och köra en chipskväll senare.. =D

Tack familjen Anettson för en supertrevlig kväll!

Kommentarer
Anette säger:

Din mat såg mycket godare ut än min, hur e de möjligt? :)

2010-01-01 | 18:12:08
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback