livet när det är som bäst



Det är så mysigt att vakna med lilleman på morgonen! Världens goaste! Han som skulle sova i egen säng. Det har inte hänt hittills. Det får bli en annan dag.. :P



Idag var jag lite rastlös så jag sydde en tvättpåse till lillemans kläder. Jag blev riktigt nöjd. Nu ska jag bara fixa nya snören. Har inte bestämt mig för om jag ska sy av samma tyg eller om jag ska köpa nå roliga snören. =)

Eftermiddagen har vi spenderat hos farmor. Först fika sen bjöd hon på pizza. Go och glad som alltid. Farmor alltså. =) Däremot var hon sur på Mli. "Hon hälsar aldrig på! Om hon inte kommer snart ska jag sluta ge henne presenter! Det kan du hälsa henne!" Haha.. hon är humor. =D

I kväll har jag och Emelie varit och kollat på en lägenhet till henne. Det var en fin lägga så snart är vi kanske utan inneboende. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback