bajs

Försöker beställa en grej på nätet. Om jag aldrig har beställt grejen förut måste jag registrera mig på hemsidan. Så långt håller jag med. Grejen är den att jag redan är registrerad då jag har beställt från den sidan men en annan grej. Bra tänker jag då. Då är det ju bara att logga in. Men nää.. kontot man redan har gäller inte. Nähä.. då får jag väl registrera mig på nytt då för att kunna beställa hem min pryl. Jag skapar ett nytt konto och får till svar. "Denna e-postadress är upptagen."
Klart som fan att den är upptagen! Jag har ju registrerat mig på eran sida med den adressen redan! Måste jag skapa ett nytt e-postkonto bara för att kunna regga mig igen på samma sida?! Känns som att det måste vara någon liten tankevurpa eller så är jag korkad...
Bajs.. nu går jag i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback