veckans vän

Har funderat lite på att göra ett inlägg om en vän. Nu blir det! =) En kompis som alltid kommer när man ber om det. En kompis som alltid skjutsar mig dit jag vill om jag inte har nån bil. En kompis som har hjälpt mig att planera festen i helgen för Peder och Krister. En kompis som mina barn älskar och som alltid ställer upp och är med grabbarna om det kniper. Och en massa mer.
Och det som nu gör att att jag känner att jag vill uppmärksamma dig är alla gånger du har följt mig till Malå och hållit mig sällskap i bilen. Tre timmar av din tid som du hade kunnat göra betydligt roligare saker än att sitta i min bil och uggla...

MLI!



Tack för att du är min vän!

Kommentarer
Therese - Lurans blogg säger:

Vänner är det bästa man har, och du verkar vara rik på den fronten! :-) Fler ståltrådstips kommer som sagt å kanske även en bild på mina missformade verk, fast ska jag ha någon heder i behåll ska jag nog undvika att visa dem ;-) Hi, hi

2009-09-30 | 13:32:33
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Mli säger:

Åh va gullig du är! :'D

Du är en sann vän du med :)

2009-10-01 | 00:15:05
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback