trött

Hittade Losec mups som Peder har köpt åt mig. Ibland är han riktigt bra att ha. En bra tablett som man slipper tugga. Funkade faktiskt oxå. =)

I morse kände jag mig inte speciellt pigg men efter några avsnitt av sjukhuset på tv3 play och lite mat så målade jag lite uppe och städade toan uppe. Nu är jag helt slut. Blir spagetti och köttbullar till middag. Orkar inte göra nåt annat. Efter maten måste jag nog försöka vila. Jag som har varit så himla pigg nu ett tag. Nu börjar tröttheten krypa sig på igen. På aftonen är jag helt slut. =P

Nu har vi passerat halvtid så nu är det bara hälften kvar.. =P

Kommentarer
anette säger:

haha, mamma, pappa å jan å cetty kommer senare så vi ska äta middag tillsammans :)

2009-09-07 | 22:37:01
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Therese - Lurans blogg säger:

Halsbränna har jag klarat mig ifrån, men nu kastar jag in handduken å går hem, baconsjukan tar knäcken på mig :-(

2009-09-08 | 11:37:40
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback