tack pappa

Nu har min söta pappa varit hit och hjälpt mig att laga några små hål och sprickor i taket uppe i sovrummet så nu är det nära målning. Ska bara dra ut en koaxialkabel och spackla igen hålet sen är det klart att måla. Han har även hjälpt mig att fixa med lite el nere i tvättstugan. Vi städade ju källaren i måndags och då kastade vi ut en gammal tvättmaskin och en centrifug och nu har pappa plockat bort kablarna ur dosan så jag kan tvätta utan att få kortslutning. Jag är glad att jag tog pappa till hjälp för det var kopplat som jag vet inte vad.. jorden var satt där det inte fanns nåt och det var färger som inte finns längre på kablarna... tajkonkoppling. Tur att vi kastade ut den och inte använde den. Kunde ju ha blivit intressant då skiten inte ens var jordad.. =D

Tänkte vara duktig och ta en bild på fönstret som nu är klart men då lyser solen så det blir bara ett svart fönster.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback