bad

Idag har vi (+Mli & Krister) varit på eddahallen och badat. Grabbarna tyckte att det var superroligt. Edvin har kämpat för att lära sig simma. Krister har lärt han hur han ska göra så nu krävs det bara lite övning så kommer han att klara det galant. =) Edvin har förresten lärt sig vissla oxå. Min sötkorv. Sen åt vi middag med mormor och morfar. Fyra små rätter. Jag är inte dunderförtjust u det men nån gång per år så är det ganska gott. =)

Ikväll har Sundbom varit hit med hela familjen. Trevligt att få besök! =)
Har köpt skötbordet av dom så nu kan vi bocka av det från listan oxå.

Kommentarer
Maria säger:

Låter som in hade en riktigt mysig dag=)

Kram

2009-09-06 | 08:39:48
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/
Ulrika säger:

Jag vet ju att jag inte helt fel ute, men jag kom inte ihåg vem och själva sammanhanget då den där tjejen fick en dildo av ( var det via facket?)som hon sa sig ha slagit sönder med hammaren på diskbänken? vilket jag nu starkt betvivlar. Misstänker att den hamnade i byråladan och i rena skammen så ljög hon, och för att överbevisa sin lögn så drog hon för säkerhets skull den där diskbänkshistorien. ;) Jag är kanske himla misstänksam i alla fall ;)

2009-09-06 | 18:48:01
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback