upp med boysarna

Idag har varit en rätt så lugn dag. Har varit på stan med mamma å pappa och köpt nya skruvar till spjälsängen. Hoppas dessa är nog långa.. =P Efter det blev vi bjudna på middag hos dom. Kyckling och ris med äppelpaj till efterrätt. Sen begav vi oss till Anette och Rob och Peder fixade igång internet till Anettes nya "knätopp" åsså såg vi (mest killarna) monsters vs aliens.
Nu ska jag se ett avsnitt av sjukhuset på tv3/play sen ska jag lägga mig så jag orkar köra till skogen imorrn och hämta boysarna. Som jag har längtat! Mli har dessutom bokat biobiljetter till nya filmen UPP så vi ska gå på bio med alla grabbarna. Hoppas dom gillar den. =)

Kommentarer
Johanna säger:

Jo ibland så...

Men jag ångrar det lite, för jag har ont i låren än =)

2009-10-15 | 23:13:39
Bloggadress: http://codezero.blogg.se/
Johanna säger:

Emma fyllde år i lördags, så vi ska fira hon i Bureå imorrn =)

Fast först ska vi å bada i piteå, och kanske shoppa lite också.

2009-10-16 | 20:45:13
Bloggadress: http://codezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback