fullspäckad lördag

Ja, här har det varit lite tunnsått med uppdateringarna. Men det har varit så mycket annat i helgen. I fredags hämtade jag ju mina små älsklingar.



Så här ser det ut i bilen när vi åker hem. Jag kan säga att det är välinvesterade pengar. Det tar ändå en och en halv timma att köra hem och dom hinner bli gode less om dom inte har nåt att göra. Varsitt nintento DS gjorde susen. =) Måste ju säga att barnen är tokduktiga på att åka bil eftersom dom är ganska van att åka längre sträckor. Nu är det mer mamma som är less. =D

Lördag förmiddag var vi på bio och såg nya filmen UPP. Jag är inte så förtjust i barnfilmer men jag stog ut. =) Barnen däremot tyckte den var bra. Var bara Oskar som fick lite myror i brallan på slutet.



Lördagsgodis! =)





Oskar hittade sin alldeles egna sköna fotölj. =)

Lördagkväll var vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Whiskeymarinerad fläskfilé med potatisgratäng. Det var sjukt gott! Till barnens stora lycka var även kusinerna där. Faster Solan var oxå där med sin karl.
En riktigt trevlig afton! :)

Kommentarer
ulrika säger:

Herregud. 93 dagar kvar, det känns som det var någon vecka sen jag fick veta. Snart så :)

2009-10-19 | 18:35:25
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Emma säger:

Så mysigt med bio besök och en massa gott.

Börjar vara sugen på att testa fara med lilleman snart=)

2009-10-19 | 20:03:50
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback