datarummet del 4

Idag hade jag tänkt måla garderobsdörrarna ett varv till men då dök Cia upp och det var ju mycket trevligare att sitta å surra med henne än att måla. =D
Klockan tolv skjutsade Mli mig till barnmorskan. Alla värden var bra och hjärtljuden låg på 150. =)
Köpte skruv till golvlisterna på allbutiken. Åsså hann vi vara till Maria och gosa med lilla Ester. =)
Hos Maria ringde Rob och sa att tapeterna hade kommit så Anette och herr gurkmajonäs hämtade mig åsså åkte vi till jernbolaget och hämtade dom. Middag blev det på MAX för att fira att Anette har fått fast placering nu. Skitkul! Grattis anette!!
Ikväll hade jag tänkt tapetsera klart men jag kroknade efter sex våder. Har lite ont i huvudet ikväll. Imorrn blir det nya tag. Hoppas jag hinner klart innan grabbsen kommer vid fyra.

Nu ska jag gå och sussa så hoppas jag att huvudvärken är borta till imorrn.


Kommentarer
Ulrika säger:

get well soon, hoppas på fler renoveringsbilder :)

2009-10-22 | 22:23:10
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Emma säger:

Vad du jobbar och sliter=)

Ser framemot att få se lite mera bilder på allt ni gör=)

Kramizar

2009-10-23 | 12:43:25
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback