datarummet del 3

Idag har jag konstaterat att taket blev kanon så det behöver vi inte måla mer. Jag har målat garderobsdörrarna en vända och nu kan jag ändå se ett ljus i mörkret. Det blev bättre så jag ska på´t en vända till och se vad som händer. Jag har målat stommen till garderoberna som nu är klara. Jag har målat fönsterlisterna som oxå är klara. Pappa har varit hit och hjälpt mig att tapetsera den tvärrandiga väggen och jag har tapetserat upp tapeterna jag hade kvar så nu väntar vi bara på att vi ska få resten av tapeterna som vi har beställt så vi kan göra klart. Imorrn blir det lite småfix. Ska sätta golvlisterna och fönsterlisterna och måla garderobsdörrarna igen. Nu händer det grejer. Är lite stolt över oss faktiskt! =)

Nu ska jag se klart arga snickaren. Det är ett helt underbart program! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback