modell Ester



Dregglisen blev inte lika dålig på som jag trodde. Maria kom hit idag och då passade jag på att testa den på Ester. Den passade så bra att den följde henne hem. =) Ska ändå finslipa mönstret lite och göra fler. Nu vill jag bara ha mer tyg att variera med! =) (och en symaskin i julklapp ;)



Åsså har jag sytt ett frottémonster till Oskar. När han var liten fick han en kossa som var jättemjuk av mig och hans pappa, men efter några veckor av gos och kräk på den så kändes den ungefär som en frottéhandduk och när kossan tappades bort så ersattes den av en vanlig handduk. Därför har jag nu gjort ett litet frottémonster som han kan gosa med. Och lite farligt sådär så det kan skrämma bort alla spöken. =) Har fyllt den med lite stoppning så den är som en tunn kudde. =)

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Men så duktig du är! Den blev ju jätte fin å monstret med :-) Du är händig!!! Själv har jag också varit sugen på att sy dregglisar, men hålelr mig til OA PIP, för de är suveräna. Nu ska jag läsa ikapp å se vad mer du/ni haft för er. Massor med kramar!!!

2009-11-22 | 10:08:04
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Emma säger:

Gud så gullig, den måste han ju bara gilla=)

2009-11-22 | 11:23:44
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback