massa pysselprojekt

Idag har jag varit med Maria. Fikat på stigs och suttit hemma hos Mia och surrat med henne och Emma. Sen for Jag och Mli på stan och inhandlade det sista till vårat projekt. Två tredjedelar av mitt är klart. Eller lite drygt egentligen. Nu är det bara lite väntan kvar. Typ onsdag sen är det komplett. Då ska jag visa er bilder! =)

Skulle sätta upp en hylla idag som jag köpte på ikea men för det första så var hyllplanet för brett för konsollerna (så går det när man slarvar) men vi bestämde oss för att sätta upp dom ändå men då saknas det förstås skruv och mutter i rätt dimension för att vi ska kunna sätta upp dom ikväll så Peder ska fixa skruv och mutter så kanske vi får upp dom imorrn.

Har även rotat runt lite bland allt tyg jag har och tom köpt en låda till det så nu är det ordning och reda. Varit till mamma och lånat hennes symaskin så imorrn kanske jag ska sy lite oxå. Får se hur det går. =D

Sen har jag ett litet projekt med en lampa i killarnas datarum.

Mycket cirkulerar i mitt lilla huvud nu så nu återstår det att se hur mycket som kommer att komma ut och hur mycket som kommer att förbli en "bra idé". =)


Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Oj så mycket spännande du har på G!!! Själv är jag typ i samma fas, har massor av idéer och påbörjade projekt, senast i går klippte jag ut filttänder... men så saknas den där sista orken att få det färdigt, är grymt trött för tillfället... Men idag ska jag få något gjort!!! Å nu när jag skrivit det här kan jag ju inte banga ;-P Kram

2009-11-11 | 07:51:13
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Anette säger:

Visste ju inte att ni skulle dit i måndags :(

Läste på bloggen att ni varit iväg å då va de ju försent hehe.

De blir kycklinggryta å ris i afton, ska ja komma å hämta dig?

2009-11-11 | 08:52:27
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Sockenvägens Söta säger:

Ha, ha absolut ingen fara nu är mitt dåliga humör som bortblåst har nämligen varit på MIO och fyndat, dock inte det jag skulle ha, hi,hi så det kan bli! :-) Å personen i fråga som bevisat sig vara riktigt falsk är en i min omedelbara närhet tyvärr... Men nu VET ajg ju det å kan gå vidare :-) Stor kram, å du, vill se, vill se ditt/ert projekt nu! tjatar som en fyraåring

2009-11-11 | 13:47:37
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback