kom inte på nån rubrik

Dagen idag har väl inte heller varit så bra. Igår ringde Peder och sa att det var nåt kasst med bromsarna på bilen så han var tvungen att lämna in den. Det innebar i korta drag att han inte kom sig hem från jobbet (8 mil) så han stannade hos sin pappa och sov där. Fick sova själv, eller ja, med kisse i natt. Somnade dessutom inte förän kl 3. Nu var ju inte Peder hemma så jag kunde iaf ligga i sängen och se på tv3 play då jag inte kunde sova.
Imorse ringde jag till Mli och "tvingade" henne att skjutsa mig på krysset för ett cheesemål. Mums. Sen for vi till Burträsk och kollade på järnaffärn där. Dom hade hur mycket fint som helst! Massor med cult-grejer. Tyvärr fanns det alldeles för mycket att välja på så det blev inget.. =S Ett presentkort där hade inte suttit helt fel. =)
Istället blev det ett ljusfat, ett prydnadshjärta och en kolsyrepatron till sodastreamern. Bilder kommer kanske imorrn om jag orkar.
Ikväll har jag och Mli bara chillat. Jag skulle ta upp resten av julpyntet men jag är strandad som en val i soffan. Kanske, kanske, kanske jag orkar imorrn.

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Man får passa på när energivågen kommer, annars ska man med gott samvete ta det lungt!!! Fasiken det är vår rättighet som gravida, man ska lyssna på kroppen! Och jag skrattade gott åt bebis gästbloggning, tror min bebis opponerar sig dock och säger att det är MODO som gäller ;-) Kram

2009-11-25 | 08:41:45
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback