graviditeten

Ja, nu är det 69 dagar kvar och jag har inte varit så flitig att skriva nåt om graviditeten. Just nu vill jag bara INTE vara gravid! Jag har halsbränna allt oftare. Men jag har kommit på att det blir bättre av att äta skumtomtar. Mumsigt.. men kanske inte så bra.. :P Dessutom har magen blivit så pass stor att nu börjar det vara dåligt om utrymme och revbenen är väldigt ömma. Speciellt på min vänstra sida. =( Jag är yr i huvudet, jag har börjat få ganska ordentligt med foglossning och tycker att allt som har med graviditet att göra är jobbigt. Det enda som är mysigt är när det sparkas lite lagomt. Ska bli så underbart när den lill* visar sig. I dubbel bemärkelse!

Såja.. nu har jag klagat lite oxå... =P



mums med skumtomtar =)

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Ser att du ahr samma udnerbara skål som Maria/Cupcake, sååå vacker! Å skumtomteträsket är vi två som delar! Kram å trevlgi helg

2009-11-13 | 07:36:37
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback