bjudmat

Idag har jag varit en sväng till Maria. Jenny var där och hon ville ha nå doptavlor så jag for dit och hjälpte dom med det och det visade sig ju vara ett bra val för jag blev bjuden på biffar och makaroner till lunch. Till middag bjöd Anette på mat. Hon hade storkok och hade bjudit oss, Mli, Jenny och Markus med barn. Trevligt att äta tillsammans en torsdag bara sådär. =) Det var längesen jag lagade mat känns det som. Igår fick jag spagetti och köttfärssås hos Maria till lunch och eftersom anette skulle till tandläkaren och dusan skulle vara med oss så bjöd hon på kycklinggryta. Ibland har man tur! Och väldigt goda vänner!

Kommentarer
Emma säger:

Ja du inte illa att bli bortbjuden, det brukar alltid vara gott och skönt att slippa göra själv=)

Kram

2009-11-12 | 20:51:20
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/
Anette säger:

Visst vet du om att vi och maria med familj kommer att äta hos dig i helgen, vi ses till frukost halv 8 på lördag morgon, ja vill ha mina ägg vändstekta tack...

2009-11-12 | 21:15:09
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback