Kisträsk

Ja man ligger ju lite efter i bloggen. Har som sagt varit i Piteå och då blir det inte lika ofta uppdaterat. Fredag var vi äntligen till Therese utanför Älvsbyn och hälsade på.



Här bor dom, med världens mysigaste lantkök. Nu tog jag ju inga bilder inifrån naturligtvis men så här ser iaf huset ut. Här bor hon med sin sambo, 2 hundar, 2 hästar, och 2 kaniner. Plus alla andra djur som finns..



Herr padda och fru mask.. =P



Vyn från gården är inte helt fel! Här nere byggs det hagar för fullt till hästarna som kommer hem till dom imorgon. Det är hur mysigt som helst, mitt ute i skogen. Skittrevligt att fara dit och hälsa på men jag skulle snabbt känna mig ensam att bo mitt ute i skogen. Tur att man är olika för huset är verkligen SÅ Thea!

Hoppas det inte blir lika länge tills vi ses igen. Thea är trots ett avstånd på 13 mil en av mina bästa vänner.

Kommentarer
Lovisa säger:

Är det therese som vi gick skola med ??

2009-05-25 | 17:39:02
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback