ikapp

Igår.. vad gjorde jag då? Jo, jag var till Maria på förmiddagen sen fick jag hastbesök av Anette och hennes jobbarkompis, jag var som hastigast över till grannen och kikade på deras hus, jag följde Mli och Krister till stan en sväng. Jag, Mli och Krister gjorde tacos till middag och vi hoppade lite studsmatta efter middagen sen cyklade vi till Anette och surrade bort en stund för att sen avsluta kvällen med ett parti canasta som blev till två eftersom Mli och Johanna ville ha revansch men då jag och Krister var bäst så vann vi även omgång nummer två! Phu.. det var en turbouppdatering om gårdagen.

Idag har jag hunnit vara till stan en vända och skickat barnens jackor med en lastbil till Malå. och skrivit hundra blogginlägg. Nu funderar jag starkt på att fara och slita upp Mli ur sängen. Fast jag vet inte hur bra det kommer att gå med tanke på hennes senaste inlägg.

Tror jag ska läsa en sund först. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback