god mat hos mamma m.m.

Ja, då var den här dagen slut oxå. Började dagen med att följa mia och barnen på 4-H gården här i stan men eftersom dom hade ett studiebesök av en skolklass så valde vi att fara på solbacken och kika lite och sen käkade vi lunch på MAX. Träffade Nina och Nova på MAX oxå. Synd Nina, busted! Hehe..

Efter maten for jag hem för att köra en lånad sticksåg till pappa så han kunde fara till farmor och montera in den nyinköpta diskmaskinen. Tänk att få sin första diskmaskin när man är nästan 87 år. Hade inte jag diskmaskinen skulle jag avlida snarast av att bli kvävd av ett diskberg. Ändå har jag aldrig sett att det är odiskad disk hemma hos farmoran.

Eftersom min äldsta bror fyller år idag och dom renoverar hans kök så bjöd mamma och pappa på mat hemma hos dom. En supergod kycklinggryta!

Sen bar det av till Bergsbyn för en inplanerad bärgning mot verkstaden av Anettes bil. Dock slapp vi det då min bror kom och fixa biffen som Robert bara hade halvstekt. På grund av Robs lilla miss så blev det ingen träning idag. (Säg inget till Anette men tack rob! ;)

Kommentarer
Anette säger:

Har bokat ett pass måndag å två på tisdag nästa vecka så vi kan ta igen de vi missade idag :)

2009-05-26 | 22:05:35
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback