dollar!



Idag har jag varit i Piteå. Har sovit här hos Peders mamma. I morse for jag till Peders jobb (han jobbade idag istället för imorrn) och höll han sällskap medan han åt lunch. Diskade gubbarnas muggar och torkade bordet så nu kommer dom väl inte att känna igen sig imorrn när dom kommer på jobbet. hihi.

Sen har jag varit på stan med Hanna. Enda stället jag handlade på är min favvoaffär här i Pite. Dollarstore! Dom har så himla mycket skrot att handla! Idag blev det papperstallrikar, plåster och muffinsformar! =)

Kommentarer
Maria säger:

Åh jag hade nästan tänkt be dig köpa dom där muffinsformarna åt mig med =) Hoppas att vi ska till Piteå och bada snart så då får jag fara dit också! Vart i Piteå ligger det föresten? Är ni hemma nu?

2009-05-21 | 18:41:35
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback