bla bla bla...

Ja, här sitter man och väntar på att Mli ska vakna så man kan fara in till stan en vända och göra lite ärenden. Bland annat arbetsförmedlingen ska besökas en vända. Jag vill klippa mig! Men då blev jag snål. Det kostar fan skjortan att klippa sig! Tur att jag och anette snart ska på loppis på joypeak. Ska bli skönt att bli av med lite skrot och förhoppningsvis få in lite stålar istället. =)

Fantasi: Jag är sugen på allt som inte är nyttigt. Skulle kunna tänka mig en burgare på krysset.. eller en fika på stigs.. eller fika hos farmor.. eller eventuellt middag på pompei...

Verklighet: microvärmd havregrynsgröt...

Kommentarer
Maria säger:

MM skräpmat!!! Kan man aldrig få för mycket av;)

2009-05-27 | 16:46:44
Anette säger:

Ja klipper dig för en billig slant :)

2009-05-27 | 18:56:58
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback