ännu en helg...

Helgen har varit riktigt bra! Fredag grillade vi här hemma med Anette, Rob, Lucas, Mli, Krister, Maria, Olivia, Albin, Danne, Kim och Annica. Alltid lika roligt när det kommer hit folk tycker jag! Kl åtta for killarna och såg hockey hos rob och jag å Mli for på stan. Först for vi en sväng på old williams men det var allt annat än min stil. Gick vidare till carl-viktor. Det var betydligt trevligare. Tänk vad en trubadur kan göra stor skillnad.

Lördag hade vi fått den äran att sköta Lucas. Hämtade han vid tio och gjorde stan. Käkade lunch på kitchen. När vi kom hem stod det endast chillning på schemat! Vi åt rester från fredag när Rob kom för att hämta Lucas och efter det la vi oss i soffan och åt godis... Längtar redan tills nästa gång vi får rå om lilleman!

Igår storhandlade vi och grillade hamburgare med Anette och Rob och Lucas. Även en mjukglass gled ner i bergsbyn.. =P

Idag vaknade jag med illavarslande halsont. Jag hoppas det ger med sig annars kommer veckans träning att lilla illa till... =(

Kommentarer
Anette säger:

Ja de va ju de ja missade! va de bra? måste försöka lösa detta på måge sätt, antingen får vi köpa en tv till eller så får rob sluta med å va intresserad av sport

2009-05-11 | 13:53:26
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Anonym säger:

Kolla in vår sång-länken finns på min blogg :)

2009-05-11 | 14:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback