typ skoter

Idag har det blivit en del gjort. När jag vaknade och öppnade ögonen insåg jag att det var helt sjukt bra väder så jag ringde Mli och frågade om vi inte skulle fara ut och köra skoter. Sagt och gjort, ut med skotern, Jag, Mli och Johanna. Eftersom jag skulle sköta Lucas idag så blev turen ett försök att hitta hans dagis från skoterleden. Efter diverse missöden och träd som stod i vägen så lyckades vi hitta både dagiset och rätt barn. Hem till päronen med skotern för att byta mot fyrhjulingen. Kan säga att ettåringen var nöjd med upplägget. Hem till mig för mat. Plus att jag hann måla småbitarna till boaseringen. (Bild får komma senare). Sen till min farmor för fika. Ungefär där kom Rob hem från jobbet för att hämta Lucas. Hem igen för att fö Rob. Sen till Madde för att se en pytteliten boxerhundvalp och spela canasta. Phu.. kan jag andas nu? =P


Skoooter! =)

Fika hos farmor

Farmor


Åsså avslutningsvis..
Fråga: vem fan kommer på att banta när det är vår och sol och man ska vara ute och köra skoter, äta bullar och dricka varm oboy???
Svar: miffot Åsa

Kommentarer
Mli säger:

Haha lite tunnhårig jag ser ut :P

2009-03-19 | 03:03:52
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
Lovisa säger:

Härligt å bli hämtad på dagis med skoter :)

2009-03-19 | 08:25:54
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Lucas säger:

Men hallå Åsa, ja e faktisk 1½ de e viktigt, de e mycke erfarenhet på ett halvår ska du veta :)

2009-03-19 | 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback