pokerkväll


Sötkorven fick bara vara med halva kvällen. Men han hann charma alla innan klovkan var åtta. Sen slocknade han i Viktors säng. Gullunge!

Här delas det ut pokermarker till höger och vänster. Ursäkta Mli, vet att du ser trött ut men jag har inte photoshop på denna dator så jag kunde inte klippa bort dig. ;) Annars är det Sebba, darlingen och självaste monkeymama.

Här har vi kvällens andra spelpott... stora summor!

Härligt Rob. Du ser verkligen alert ut.. :P

Ebba i sitt rätta element.. =P

Här har vi ju då han som vann alla pengar på hela kvällen. BG! Brevid har vi Johanna och en bit av Mli.

Här däremot blev du jättefin Mli! =)

Summa summarum så blev det en kanonkväll med trevligt folk blandat med dricka och karrasmarra. Med tanke på att sista gästerna for hem strax efter tre så måste jag säga att jag är väldigt nöjd! Bara glada miner. =)

Puss och kram och ursäkta kvallan på bilderna.

Kommentarer
Lovisa säger:

Å ni ser ut att haft en trevlig kväll !!

2009-03-29 | 09:09:32
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback